Često postavljana pitanja
Što je boont?
Boont je potpuno digitalno osiguranje namijenjeno fizičkim osobama nastalo u suradnji s Groupama osiguranjem.
Groupama osiguranje je dio jedne od najstarijih i najvećih europskih osigurateljnih grupacija koja okuplja više od 32.600 zaposlenika.
Moram li imati instaliranu aplikaciju?
Korištenje aplikacije nije obavezno, međutim, omogućuje jednostavan pregled tvojih polica, praćenje vožnji i uštede kroz dobru vožnju.
Mogu li kupiti osiguranje u poslovnici? (Ne)
Boont je potpuno digitalno osiguranje koje je moguće ugovoriti putem weba ili mobilne aplikacije. Kupnja u poslovnici nije moguća, a za pomoć oko kupnje, možete se obratiti našoj korisničkoj službi.
Jesu li moji podaci sigurni?
Tvoji podaci su sigurni. Koristimo ih samo za svrhu za koju nam daješ privolu, obrađujemo samo nužne podatke (anonimiziramo što je više moguće) te tvoji podaci ne napuštaju Europski gospodarski pojas.
Koje osiguranje trebam?
Nisi siguran da razumiješ što je kasko osiguranje, što pokriva asistencija i zašto je dobro ugovoriti i osiguranje od nezgode? Pročitaj više u našem boont corneru.
Trebam li fizičku policu?
Ne, dovoljno je imati policu u elektroničkom formatu koju ćeš dobiti na e-mail adresu. Međutim, možeš i isprintati policu na kućnom pisaču ili od nas zatražiti dostavu poštom - samo pošalji zahtjev za policom na hello@boont.hr
Je li moje plaćanje sigurno?
Da! Za provedbu plaćanja koristimo Monri WSPay, sustav za online autorizaciju i naplatu kreditnih i debitnih kartica. Premija se uplaćuje na račun osiguratelja, a podaci o kartici nisu dostupni Boontu ni Groupami.
Mogu li obrisati svoje podatke?
Možeš zatražiti brisanje podataka, što ćemo ti omogućiti ako ne postoji pravna osnova / potreba za njihovo zadržavanje.